Social Icons

Tuesday 14 August 2012

Ne syte e tu

Ne syte e tu kur shihja,nje dridhje me pushtonte,
nje ndjenje fort e rralle,zemren ma sundonte,
pasqyre shikimi larget,ish ky veshtrimi im,
me dukej se aty shikoja fatin tim….
Oh sa shume te ndjeja,sa shume enderroja,
ne qiellin me te paster,me ty sec fluturoja,

i prekja yjet,diellin,sme trembnin jo stuhite,
me ty isha e forte,asgje nuk kisha frike….
Te syte e tu shikoja,harrova syte e mi,
harrova une cdo gje se rashe ne dashuri,
harrova qe i kisha,harrova dhe shkelqimin,
te ngjyra jote kafe,e gjeta une gezimin!
Nje dite ne syte e tu,papritur sec u ndala,
se pashe me pasqyren sado qe shume tu fala,
nuk pashe me te me doje,nuk ishte me shkelqimi,
ne shpirtin tim te paster sec zuri vend hidherimi…
Harrova syte e mi,e verber sot kam mbetur,
po pres qe te sherohen,se lotet i kane tretur,
po pres te shoh une driten,jo dot spo mund te cohem,
pa shprese i lutem zotit…..”mi jep qe une te zgjohem”!

1 comment:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete