Social Icons

Tuesday 14 August 2012

LARGËSI

"LARGËSI" nje veshtrim nga larg
dy sy pres ti shikoj por kjo largesi
qenka e ftohte dhe veten mallkoj
me kujtohet larg syve larg zemres
jo s'eshte e vertete largesia eshte mall,
ankth prove per dashurin e vertete



Te pres aty ku humben gjurmet tona,
aty ku bota dikur ishte e jona,
te pres aty ku premtimet u harruan,
aty ku une dhe ti dashuruam.
Te pres aty ku zogjte ishin deshmitare,
aty ku kam qeshur e ku kam qare.
Aty ku dhembjen e kam kaluar me dashuri,te pres,
te pres aty ku dielli perendon e lind perseri


dikur buzeqeshja me ndrinte ne sy,
e tani ndjehem si peshku pa uj i mbyllur ne vetmi,
dikur beja plane per dashurin e jetes
e tani jam si njeriu qe numero ditet e vdekjes,
nuk e dua jeten pa ty dashuria e jetes time,
qe po tretesh ne dhe te zi e mua me le ne dhimbje,
koha kalon e ti cdo dit e me shum ne zemer me mungon,
ti je me engjejt o shpirti im,dhe per mua do ngelesh plag pa sherim
,se dua jeten pa ty se vetem me smund te enderroj,
vetem lutem per ty qe shpirti ne paqe te te pushoj
,dhe me prit se se shpejti tek ti do te vij.
.o vdekje mizore o merem dhe mua o kthema zemren qe ma more.


e heshtur si vdekje pushon si hije
me ngritet ne zemer me shpon
dhe sikur me duar me mbush syte lot
dhe nga malli e pasioni smund te pushoj dot
te shikoj ne sy e sdi qte flas sme del zeri
nga dridhjet se dua te therras zeri me shterret
e zemra me buqet me ngrit ne lartesi dhe i preku rete
por ajo heshtje shpirtin ma shqetson dua ta shpreh
nje fjale qe kurre sperfundon ta shpreh nje dashuri
qe me ngrin e me shkrin ngjallem e vdes vetem per dashurine
rri i heshtur prape sonte sikur neteve qe shkuan
sikur netet e kaluara qe kurre nuk mbaruan dhe ne kete zemer
te qete flej i pushuar me bej te ndihem engjell dashuruar

dashurova dy sy,por smu dhan kurr ne jet.
enderrova nje enderr po su be kurr realite,

1 comment:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete